woensdag 30 maart 2011

Hipstamatic er maar op los !

Vaak zijn er van die momenten / beelden die je voor eeuwig zou willen vereeuwigen. 


Nu ben ik niet het type dat haar fototoestel overal mee naartoe sleept. Mijn iPhone daarentegen ligt wèl steeds binnen handbereik :-). De camera app die bij de iPhone standaard meegeleverd wordt, levert geen bijzondere foto's op. Daar kan gelukkig een mouw aan worden gepast : Hipstamatic is een app die je voor 1,59 EUR in de App-store kan downloaden en waarmee je eindeloos kan variëren en combineren met verschillende lenzen, verschillende soorten flits en verschillende soorten filmrolletjes. Elke combinatie geeft een unieke - vaak retro - look aan je foto's.
Het experimenteren is zalig om doen, en de resultaten zien er steevast kunstig uit; zie de foto hieronder die ik onlangs van Celest heb gemaakt.






Er bestaat trouwens een Flickr-pool voor Hipstamatic-lovers.


Hipstamatic er maar op los, zou ik zeggen, en laat mij maar eens wat pareltjes zien, hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten