dinsdag 29 maart 2011

Drie...twee...één...

...
de START van een nieuwe weblog: Coco & Co.

Een blog over een drukbezette mama en wat haar zoal bezighoudt: haar gezin, haar huis(houden), haar werk, haar eigen persoontje...

Laat ik me toch even voorstellen: mijn naam is Amelie L:


Tijdens de werkuren advocaat; daarbuiten 'n ploetermoeder 'pur sang'.
Werkt in de stad en woont op de buiten. Is van oorsprong een kind van de zee.
Wederhelft van Kristof.
Mama van dochter Cozette (alias 'Coco') (°15/02/08) en zoontje Celest (°6/08/09).
(Photo by Emilie Vercruysse)
(Photo by Emilie Vercruysse)
Komt uit een nest van 5 (!) zussen, en is daar toch zo blij mee.
Houdt van MOOIE dingen allerhande; deze maken haar BLIJ en GELUKKIG.
Durft zich zo nu en dan uitleven op mooie stofjes.
Haalt haar inspiratie van overal; snuistert  heel graag rond op talrijke weblogs van onwaarschijnlijk creatieve mensen.
Hoopt met haar weblog zo nu en dan zèlf mooie dingen te laten zien en voor inspiratie te kunnen zorgen.

Is van plan vlug weer iets van zich te laten horen.

1 opmerking:

  1. Super Amelie... een eigen blog! Nu moet ik zeker ook volgen: mijn blog is al enkele maanden in aanmaak en geraakt maar niet afgewerkt. Tijd, tijd, tijd. Soms zou ik dit echt willen kopen, maar het lukt maar niet! Enfin, alvast proficiat met de kick-off van Coco&Co!

    BeantwoordenVerwijderen