woensdag 6 februari 2013

Kids@Home #5 - 'Den draad'

Bij ons Kids@Home- fenomeen 'den draad' hoeft niet veel tekst en uitleg.

Losslingerend knutsel-en-frutselgerief, mooie kaartjes, beloningslijstjes, zwem- en andere brevetten krijgen een tijdelijk ereplaatsje aan onzen 'draad'.


Het 'systeem' is een vijf-meter-lange metalen gordijnkabel met clips aan bevestigd, te koop in het u wel gekende geel-blauwe woonwarenhuis. Ik kwam het idee hier en daar tegen in blogland, en gaf er mijn eigen twist aan :-)

*

Wie nu zou durven denken dat onze speelkamer zo'n vreemde gebogen muur heeft, niets is minder waar. Da's dus gewoon het panoramische effect van mijn iphone-camera-app (na een groot jaar iphone-4S-bezitter heb ik het n u pas ontdekt, ahumm).





1 opmerking:

  1. Tof! Dat staat hier ook op het verlanglijstje. Ofwel iets met een magnetische muur ofzo. Is anders wel mooi hoor, zo'n gebogen muur! Ik zou alleen gevraagd hebben waar je zo'n 'gebogen' werkbank vond! :-)

    BeantwoordenVerwijderen